Uw theaterbezoek

Theaterdrankje
In het Rabobank theatercafé staat na afloop van de voorstelling uw theaterdrankje klaar, dat u vooraf heeft besteld.  Na de eerste voorstelling kunt u hier nog 45 minuten gezellig samen zijn. Na afloop van de tweede voorstelling is er geen tijdslimiet. Eventuele extra consumpties kunt u afrekenen via contactloos betalen, pinnen of met munten die u nog in uw bezit heeft. Er worden geen nieuwe munten verkocht.

Kom a.u.b. op tijd
In verband met de coronamaatregelen kunnen laatkomers helaas niet meer plaatsnemen in de zaal. Komt u te laat, dan kunt u de voorstelling in het Rabobank theatercafé volgen via de
schermen. Te laat komen, ongeacht de reden, geeft geen recht op restitutie.

Eigen tafeltje, drankje en garderobe
In ons Rabobank theatercafé wordt u door onze vrijwilligers begeleid naar een eigen tafel. Onze garderobe is tijdelijk gesloten. U kunt uw jas en tas meenemen naar uw tafeltje waar uw eigen kapstok aanwezig is. Voorafgaand aan de voorstelling is er geen horeca.

Stoelverhogers
Bij de ingangen van onze zaal zijn speciale stoelverhogers verkrijgbaar voor onze kleine bezoekers. Het gebruik van het zitje is gratis.

Smartphones, tablets en andere apparatuur
Het maken van foto’s, beeld- of geluidopnames van voorstellingen in het Munttheater is niet toegestaan, tenzij dat voorafgaand of in de voorstelling anders wordt aangegeven. Wij verzoeken u daarom om uw gsm, smartphone of tablet voor de voorstelling uit te schakelen en op te bergen, zodat medebezoekers en artiesten hier geen last van hebben.

Gastvrouw / gastheer
Bij al onze voorstellingen is een gastvrouw of gastheer aanwezig bij wie u terecht kunt voor vragen en opmerkingen. U kunt ook terecht bij de medewerkers van de horeca of bij de portier. Zij helpen u graag.

Roken, eten en drinken
In het Munttheater geldt een algemeen rookverbod. Ook is het gebruiken, verhandelen of in bezit hebben van enigerlei verdovende middelen verboden. Het is niet toegestaan om drank en/of etenswaren mee te nemen in de zaal.

Tevredenheidsgarantie
Als een voorstelling niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u aanspraak maken op onze tevredenheidsgarantie. Voorwaarde is dat u de voorstelling in de pauze verlaat én ons laat weten waarom de voorstelling niet aan uw verwachting voldeed d.m.v. een klachtenformulier. U ontvangt binnen twee weken een reactie. Voorstellingen zonder pauze, randactiviteiten alsook voorstellingen uit het genre ‘Uit de regio’ zijn van deze regeling uitgesloten.