Jouw theaterbezoek

Theaterdrankje
In het Rabobank theatercafé staat na afloop van de voorstelling je theaterdrankje klaar, dat je vooraf hebt besteld.  Na de eerste voorstelling kun je hier nog 45 minuten gezellig samen zijn. Na afloop van de tweede voorstelling is er geen tijdslimiet. Eventuele extra consumpties kun je afrekenen via contactloos betalen, pinnen of met munten die je nog in je bezit hebt. Er worden geen nieuwe munten verkocht.

Kom a.u.b. op tijd
In verband met de coronamaatregelen kunnen laatkomers helaas niet meer plaatsnemen in de zaal. Kom je te laat, dan kun je de voorstelling in het Rabobank theatercafé volgen via de
schermen. Te laat komen, ongeacht de reden, geeft geen recht op restitutie.

Eigen tafeltje, drankje en garderobe
In ons Rabobank theatercafé word je door onze vrijwilligers begeleid naar een eigen tafel. Onze garderobe is tijdelijk gesloten. Je kunt je jas en tas meenemen naar je tafeltje waar een eigen kapstok aanwezig is. Voorafgaand aan de voorstelling is er geen horeca.

Stoelverhogers
Bij de ingangen van onze zaal zijn speciale stoelverhogers verkrijgbaar voor onze kleine bezoekers. Het gebruik van het zitje is gratis.

Smartphones, tablets en andere apparatuur
Het maken van foto’s, beeld- of geluidopnames van voorstellingen in het Munttheater is niet toegestaan, tenzij dat voorafgaand of in de voorstelling anders wordt aangegeven. Wij verzoeken je daarom om je gsm, smartphone of tablet voor de voorstelling uit te schakelen en op te bergen, zodat medebezoekers en artiesten hier geen last van hebben.

Gastvrouw / gastheer
Bij al onze voorstellingen is een gastvrouw of gastheer aanwezig bij wie je terecht kunt voor vragen en opmerkingen. Je kunt ook terecht bij de medewerkers van de horeca of bij de portier. Zij helpen je graag.

Roken, eten en drinken
In het Munttheater geldt een algemeen rookverbod. Ook is het gebruiken, verhandelen of in bezit hebben van enigerlei verdovende middelen verboden. Het is niet toegestaan om drank en/of etenswaren mee te nemen in de zaal.

Tevredenheidsgarantie
Als een voorstelling niet aan je verwachtingen voldoet, kun je aanspraak maken op onze tevredenheidsgarantie. Voorwaarde is dat je de voorstelling in de pauze verlaat én ons laat weten waarom de voorstelling niet aan je verwachting voldeed d.m.v. een klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee weken een reactie. Voorstellingen zonder pauze, randactiviteiten alsook voorstellingen uit het genre ‘Uit de regio’ zijn van deze regeling uitgesloten.